AANLEIDING:
Naamsbekendheid vergroten, vooral binnen de zakelijke markt. Dat is de eerste behoefte van De Groene Belevenis wanneer Florise Communicatie het gesprek aangaat.

ADVIES + BASIS VOOR ALLE TOEKOMSTIGE COMMUNICATIEMIDDELEN:
Samen met De Groene Belevenis heeft Florise Communicatie in één strategische sessie de merkidentiteit vastgesteld door antwoord te geven op de vraag wat De Groene Belevenis uniek maakt. Deze sessie vormt de basis voor:
– Merkanalyse, bestaande uit merkidentiteit, positionering en propositie
– Copyplatform welke wordt doorvertaald naar alle interne- en externe communicatiemiddelen
– Marketingstrategie en communicatieplan/fondsenwervingsplan
COMMUNICATIEMIDDELEN:
– Zakelijk logo en diverse zakelijke huisstijl-elementen zoals visitekaartjes, gevelbord, vlaggen. (ontwerp, dtp en drukwerk)
– Zakelijke website [nog in ontwikkeling] (functioneel en creatief ontwerp, tekst, beeldselectie, fotografie, technische ontwikkeling)
– Particuliere website [nog in ontwikkeling] (functioneel en creatief ontwerp, tekst, beeldselectie, fotografie, technische ontwikkeling)
– Corporate folder (ontwerp, dtp, tekst, beeldselectie, fotografie, drukwerk)
– Diverse middelen fondsenwervingscampagne (ontwerp, dtp, tekst, beeldselectie, fotografie, drukwerk)
– Uitnodiging lezing André Kuijpers in AFAS (ontwerp, dtp, tekst, beeldselectie/beeldbewerking, drukwerk)