INTERIM OPDRACHT vanaf 1 januari 2019 t/m heden

AANLEIDING:
Projectontwikkelaar AM ontwikkelt nieuwbouw op de voormalige NPD strook in Utrecht-Overvecht. Het plan omvat 343 huurwoningen, verdeeld over drie woongebouwen, die voor het grootste deel in het middeldure huursegment vallen. Daarnaast vormen ook zorgwoningen onderdeel van het woonprogramma. In het middelste gebouw wordt een zogeheten ‘Superplint’ ontwikkeld, een grote hal van in totaal circa 1.400m², waar (startende) ondernemers en kunst en culturele voorzieningen een plek krijgen.

WERKZAAMHEDEN:
Voor AM ben ik verantwoordelijk voor de gebiedsmarketing van dit project. Samen met AM en het reclamebureau O-Utrecht heb ik de identiteit voor dit nieuwbouwproject ontwikkeld. De identiteit van “DeBuurt” hebben wij uitgewerkt in de website, bouwhekdoeken, digitale email-nieuwsbrief en direct mailing. Daarnaast zorg ik voor de opzet en uitrol van de (online) gebiedsmarketing-campagne waarmee we “DeBuurt” binnen Overvecht en Utrecht nog beter op de kaart zetten.