AANLEIDING:
Aanvankelijk bestond de behoefte bij Borghese Real Estate om alle communicatiemiddelen te ‘stroomlijnen’; er bestond geen eenduidige communicatievisie. Na het kennismakingsgesprek met Borghese Real Estate heeft Florise Communicatie geadviseerd  om in twee sessies tot een concrete hulpvraag te komen.

Tot slot: Borghese Real Estate wil blijven communiceren, maar zelf bezig zijn met de core business. Daarom was er behoefte aan een communicatiemedewerker die op projectbasis alle communicatievraagstukken oppakt.

ADVIES + BASIS ALLE TOEKOMSTIGE COMMUNICATIEMIDDELEN:
Samen met Borghese heeft Florise Communicatie in twee strategische sessies de merkidentiteit vastgesteld door antwoorden te geven op de vraag wat Borghese uniek maakt. Deze sessies vormen de basis voor:
– Merkanalyse, bestaande uit merkidentiteit, positionering en propositie
– Corporate story die de basis vormt voor alle interne- en externe communicatiemiddelen
– Marketingstrategie en communicatieplan

COMMUNICATIECONCEPT:
Met een concepter heeft Florise de creatieve strategie omgezet in strategische creativiteit. We hebben de marketing strategie doorvertaald in vorm, beeld én tekst in de vorm van een copyplatform.

COMMUNICATIEMIDDELEN:
– Doorontwikkelen logo en diverse huisstijl-elementen (ontwerp, dtp,drukwerk)
– Diverse advertentiecampagnes (ontwerp, dtp, tekst, beeldselectie, fotografie, plaatsing)
– Website Borghese Real Estate: www.bre.nl (functioneel en creatief ontwerp, tekst, beeldselectie, fotografie, technische ontwikkeling)
– Corporate brochure (ontwerp, dtp, tekst + vertalen, beeldselectie, fotografie, drukwerk)
– Tenderpresentaties voor vastgoedprojecten (ontwerp, dtp, tekst, beeldselectie, fotografie, drukwerk)
– Eindejaarsgeschenk, relatiekaarten, uitnodigingen evenementen (ontwerp, dtp, tekst, beeldselectie, fotografie, drukwerk)
– Portretfotografie t.b.v. diverse communicatiemiddelen

PROJECTMANAGEMENT:
Florise Communicatie pakt voor Borghese Real Estate, op projectmatige basis, alle marketing- en communicatievraagstukken op:
– Bijhouden corporate website, onder ander schrijven en en plaatsen (nieuws)artikelen
– Opzetten en uitvoeren social media campagne
– Persvoorlichting (o.a. schrijven persberichten)