AANLEIDING:
Pleijsier Bouw en Onderhoud behoort tot de familie waar ook Borghese Real Estate en Borghese Logistics toe behoren. Bij deze onderneming was de centrale vraag: “hoe kan Pleijsier Bouw en Onderhoud zich door middel van communicatie succesvol profileren binnen al haar markten”?

ADVIES + BASIS ALLE TOEKOMSTIGE COMMUNICATIEMIDDELEN:
Allereerst heeft Florise Communicatie de vraag geconcretiseerd door antwoord te geven op de volgende vragen: wat maakt Pleijsier Bouw en Onderhoud onderscheidend ten opzichte van de concurrent en de bedrijven die binnen dezelfde familie vallen? Op welk vlak is Pleijsier Bouw en Onderhoud een winnaar? Wat is de centrale belofte? Florise Communicatie leverde in deze eerste fase eerst een merkanalyse op.
Daarna is samen met een vormgever een voorstel gedaan voor kleur- en vormgebruik, afgestemd op de waarden uit de merkanalyse.

COMMUNICATIEMIDDELEN:
De merkanalyse en het kleur- en vormadvies vormen de basis voor de volgende uitingen:
– Logo en diverse huisstijl-elementen (ontwerp, dtp en drukwerk)
– Website Pleijsier Bouw en Onderhoud: www.pleijsierbouwenonderhoud.nl (functioneel en creatief ontwerp, tekst, beeldselectie, technische ontwikkeling, projectmanagement)
– Autobelettering (ontwerp, dtp, drukwerk)