AANLEIDING:
Een nieuwe onderneming, bestaande uit drie BV’s moet in de markt gezet worden, er is niets! Alleen een businessplan van de directeur/eigenaar. Het gaat om Stal Welgelegen, Paardenfokkerij Otterlo en Sportpaarden Otterlo.

ADVIES + BASIS VOOR ALLE TOEKOMSTIGE COMMUNICATIEMIDDELEN:
Samen met Stal Welgelegen heeft Florise Communicatie in diverse strategische sessies de merkidentiteit vastgesteld door antwoord te geven op vragen als: wat maakt de drie bedrijven onderscheidend ten opzichte van de concurrent? Wat is de centrale belofte? Deze sessies vormen de basis voor:
– Merkanalyse, bestaande uit merkidentiteit, positionering en propositie
– Copyplatform welke wordt doorvertaald naar alle externe communicatiemiddelen
– Marketingstrategie waarna de vormgever een voorstel gedaan heeft voor kleur- en vormgebruik

COMMUNICATIEMIDDELEN:
– Logo en visitekaartjes voor in eerste instantie Stal Welgelegen (ontwerp, dtp en drukwerk)
– Website [nog in ontwikkeling] (functioneel en creatief ontwerp, tekst, beeldselectie, technische ontwikkeling)
Momenteel wordt het businessplan verder uitgewerkt, zodra dit staat zullen alle middelen voor de drie BV’s verder uitgewerkt worden.