AANLEIDING:
Vanuit Borghese Real Estate is ruime ervaring opgedaan met het realiseren van logistiek vastgoed. Al snel werd duidelijk dat de ontwikkeling van distributiecentra en warehousing een eigen focus verdiende. En zo werd Borghese Logistics geboren, ingebed in de Borghese familie. Naast advies over alle communicatie had Borghese behoefte aan een interim communicatie-medewerker.

ADVIES + BASIS VOOR ALLE TOEKOMSTIGE COMMUNICATIEMIDDELEN:
Samen met Borghese Logistics heeft Florise de merkidentiteit vastgesteld en antwoorden geformuleerd op de vraag wat Borghese uniek maakt. Dit resulteert in de basis voor:
– Merkanalyse, bestaande uit merkidentiteit, positionering en propositie
– Corporate story welke doorvertaald kan worden naar alle interne- en externe communicatiemiddelen
– Marketingstrategie en communicatieplan

COMMUNICATIECONCEPT:
Met een concepten heeft Florise de creatieve strategie omgezet in strategische creativiteit. We hebben de marketing strategie doorvertaald in vorm, beeld én tekst in de vorm van een copyplatform.

COMMUNICATIEMIDDELEN
Het communicatieconcept vormt de basis van de volgende uitingen:
– Doorontwikkelen logo en diverse huisstijl-elementen (ontwerp, dtp, drukwerk)
– Diverse advertentiecampagnes (ontwerp, dtp, tekst, beeldselectie, fotografie, plaatsing)
– Website Borghese Logistics: www.borgheselogistics.nl (functioneel en creatief ontwerp, tekst, beeldselectie, fotografie, technische ontwikkeling)
– Corporate folder (ontwerp, dtp, tekst + vertalen, beeldselectie, fotografie, drukwerk)
– Tenderpresentaties voor diverse vastgoedprojecten (ontwerp, dtp, tekst, beeldselectie, fotografie, drukwerk)
– Investment Memorandum voor diverse vastgoedprojecten (ontwerp, dtp, tekst, beeldselectie, fotografie, drukwerk)
– Verhuurbrochure voor diverse vastgoedprojecten (ontwerp, dtp, tekst, beeldselectie, fotografie, drukwerk)
– Bouwbord voor diverse vastgoedprojecten (ontwerp, dtp, beeldselectie, productie, plaatsing)
– Eindejaarsgeschenk, relatiekaarten, uitnodigingen evenementen (ontwerp, dtp, tekst, beeldselectie, fotografie, drukwerk)
– Portretfotografie t.b.v. diverse communicatiemiddelen

PROJECTMANAGEMENT:
Florise Communicatie pakt voor Borghese Logistics, op projectmatige basis, alle marketing- en communicatievraagstukken op:
– Bijhouden corporate website, onder ander schrijven en en plaatsen (nieuws)artikelen
– Opzetten en uitvoeren social media campagne
– Persvoorlichting (o.a. schrijven persberichten)